31 de gen. 2011

preguntes

I per què, mama? Per què? Per què? Per què?

Si ja vaig anar ahir al col·legi, avui també?
Per què no puc fer pipí ara, senyoreta?
Els camells dels Reis Mags també pugen a l'ascensor per portar regals, papa?
Si la x, és la x, per què he de saber-ho amb una equació?
Quan es cobra es donen diners o te'ls donen?
Madre Eugènia, de qué nos vino a salvar Jesucristo?
Per què m'ha de venir la regla si vull ser un nen?
Què és una palla, teta? Que això fan? No pot ser!
Per què sóc com sóc?
Per què no m'estima?
Per què no em deixa em pau?
Per què no m'ha vingut la regla?
Per què haig d'anar a treballar avui?
Què vol dir això d'aquí de la nòmina?
Quan diu que val aquest pis?
Per què no tinc mai diners i a aquell li sobren?
Per què m'haig de casar?
És nen o nena?
Per què sóc jo la que sempre neteja el lavabo?
Per què se'm cau la pell cap avall?
Nen, per què no marxes?
Només em queda això de pensió?
Ara sóc diabètica, doctor?
Quina pastilla em toca ara, filla?
Per què em deixeu sola?

No et puc respondre a tot a la vegada, cuca!